Bachelor i internasjonal markedsføring og reiseliv
Hva lærer du i internasjonal markedsføring og reiseliv?
Studiet gir deg solide basiskunnskaper i markedsføring, økonomi, organisasjons- og reiselivsfag og språk.
Du lærer:
Internasjonale forretningsforhold og økonomi og ledelse
Tverrkulturell kommunikasjon og språk
Bærekraftig bedrifts- og destinasjonsutvikling
Opplevelsesdesign og konseptutvikling
Spesialiseringsfagene gir deg innsikt i markedsføring i internasjonale omgivelser, reiselivet som global og nasjonal næring og tverrkulturell forståelse.
Studiet er knyttet tett opp mot studiene i økonomi og ledelse. Noen av emnene går på engelsk, sammen med internasjonale studenter.
Få en påminnelse
USN – Et av landets nyeste universiteter
Den 4. mai 2018 ble Høgskolen i Sørøst-Norge (HSN) til Universitetet i Sørøst-Norge (USN). Dette gjør dem til et av Norges nyeste universiteter, og det fjerde største av Norges ti universiteter. USN tilbyr profesjonsorientert og arbeidslivsrettet utdanning, forskning og kunnskapsformidling med...
Les mer og vis alle utdanninger ved Universitetet i Sørøst-Norge