Markedsføringsledelse
Markedsførerens rolle blir mer og mer kompleks, og behovet for god datainnsikt og effektive strategier er viktigere enn noensinne. Digitale forbrukere er mindre lojale, har mer kunnskap og krever både kvalitet og effektivitet. Små bedrifter med stor digital forståelse kan plutselig true gamle kjemper. Det har aldri vært viktigere å treffe rett målgruppe, med rett budskap, i rett kanal. Det har aldri vært mer spennende å være markedsfører. Dette studiet gir deg kompetanse innenfor mange viktige fagfelt og tilbyr en spennende kombinasjon av teori og praksis. I løpet av studietiden vil også få muligheten til å teste ferdighetene dine gjennom konkrete cases i samarbeid med næringslivet. BI har et av Europas største fagmiljøer innenfor markedsføring og du vil få stor glede av vårt internasjonale perspektiv og tilgangen til ny og relevant forskning. Dette er noen av temaene du vil lære om: Psykologi. For å vite hva forbrukere velger, må du forstå hvordan de tenker. Denne innsikten hjelper bedrifter ta riktige valg.Innovasjon. Utvikling av lønnsomme varer og tjenester er avgjørende for at bedrifter skal overleve og vokse. Bærekraft. Forbrukere i dag forventer at varene og tjenestene de kjøper er bærekraftig produsert og forvaltet. Bærekraft er derfor blitt en viktig del av virksomhetenes strategi og forretningsmodell. Strategi. Du vil lære å sette langsiktige mål, og hvilke steg man må ta for å oppnå dem.Økonomi. For å kunne drive suksessfull markedsføring, må du kunne de grunnleggende prinsippene for å drive en bedrift.
Kommende startdatoer
Velg mellom 5 startdatoer
Få en påminnelse
Handelshøyskolen BI
BI er Norges eneste trippel-akkrediterte handelshøyskole. Et vitnemål fra BI gir deg derfor tyngden du trenger til å jobbe med det du vil. I dagens arbeidsmarked er det mange om beinet. Arbeidsgiverne vil ha de beste kandidatene fra de beste...
Highlights