Medie- og interaksjonsdesign
På bachelorprogrammet i medie- og interaksjonsdesign lærer du å forstå mediefeltet, slik at vi kan designe løysingar som gir effektiv medieproduksjon og brukarvennleg mediebruk. Interaksjonsdesign handlar om å lage løysingar som gjer produkt og system enklare for brukaren.
Sentrale spørsmål i studiet er:
- Korleis kan ein gjere streamingtenestar betre tilpassa bestemte brukargrupper?
- Korleis kan ein forenkle kvardagen til ein journalist med nye teknologiske løysingar?
- Korleis kan ein gjere redigeringsprosessen for medieprodusentar meir saumlaus?
Undervisninga finn stad i Media City Bergen, ei kunnskaps- og næringsklynge der universitetet held til saman med medie- og medieteknologiselskap som TV2, NRK, Vizrt, Bergens Tidende, Mediability, og Vimond, som gjev studentane ein unik nærleik til mediebransjen.
Kommende startdatoer
Få en påminnelse
Universitetet i Bergen
Universitetet i Bergen er med sine vel 18 000 studenter og nær 4 000 ansatte et mellomstort europeisk universitet. Sentrale deler av campus ligger i sentrum av byen. Universitetet i Bergen er både et lærested og en forskningsinstitusjon som dekker de fleste fagområder,...