Hvilken by er Norges beste studentby? Hjelp oss med å kåre vinneren - delta her 🎓

Søk utdanning 👉
Master

Strategic Marketing Management

Varighet
2 år
Undervisning
Heltid
Studielån/Stipend
Støttet av lånekassen
Undervisningsform
Klasserom
Neste startdato
Varighet
2 år
Undervisning
Heltid
Studielån/Stipend
Støttet av lånekassen
Undervisningsform
Klasserom
Neste startdato

Strategic Marketing Management

Strategic Marketing is about creating future-proof businesses that are able to create value for their customers, and make money in an ever-changing marketplace. This is a master's programme for people who like to communicate, and support their message with a thorough understanding of statistics and analysis to substantiate their communication to their targeted market. The programme will provide you with the academic and professional competence you need for managerial positions in marketing, both in Norway and abroad. Your understanding of digital platforms and new ways of reaching the market will be highly sought after.The curriculum is advanced and innovative. Some of the most important topics in the programme include understanding the consumer's psychology and behaviour, marketing research and statistical methods, building strong brands in the goods and services markets, and the financial consequences of marketing investments.

Kommende startdatoer

1 tilgjengelig startdato

August

  • Klasserom
  • Oslo

Få en påminnelse

Få en påminnelse når søknaden åpner

Motta en påminnelse når du kan søke opptak til høyere utdanning og få månedlig inspirasjon til ditt studievalg. 

This field is used for controlling automatic form submits. Please leave it blank:
Fyll inn din e-post her

Handelshøyskolen BI
Nydalsveien 37
0484 Oslo

Handelshøyskolen BI

BI er Norges eneste trippel-akkrediterte handelshøyskole. Et vitnemål fra BI gir deg derfor tyngden du trenger til å jobbe med det du vil. I dagens arbeidsmarked er det mange om beinet. Arbeidsgiverne vil ha de beste kandidatene fra de beste...

Les mer og vis alle utdanninger ved Handelshøyskolen BI

Highlights