Nettbaserte læringsformer – Dybdelæring i praksis
Studiet er finansiert av Utdanningsdirektoratet og kan knyttes til Kunnskapsdepartementets strategi «Yrkesfaglærerløftet – for fremtidens fagarbeidere». Det er viktig at elever kan gå i dybden, se sammenhenger mellom kjente og ukjente situasjoner, og kunne overføre det har lært til de nye situasjonene for å kunne løse ulike problemer. Innenfor problemløsning er elevenes kreativitet, nysgjerrighet og vitenskapelige tenkemåter viktige momenter i nettbaserte læringsmiljøer. Studiet fokuserer på hvordan yrkesfaglærere kreativt kan undervise og lede nettbaserte læringsmiljøer.
Kommende startdatoer
1 tilgjengelig startdato
Få en påminnelse
Nord universitet
1. januar 2016 ble Universitetet i Nordland, Høgskolen i Nord-Trøndelag og Høgskolen i Nesna til Nord universitet. Universitetet har ca 1.350 ansatte og 12.000 studenter, fordelt på studiestedene Vesterålen, Bodø, Mo i Rana, Sandnessjøen, Nesna, Namsos, Steinkjer, Levanger og Stjørdal....
Highlights